مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-24ورزشي

 فعالیت 18باشگاه سوارکاری در همدان


رییس هیئت سوارکاری همدان از فعالیت 18 باشگاه سوارکاری در سطح این استان خبرداد و گفت: در سطح استان همدان 18باشگاه سوارکاری وجود دارد که 12 مجموعه از این باشگاه ها در شهر همدان فعالیت می کنند.

- ایسنا/همدان رییس هیئت سوارکاری همدان از فعالیت 18 باشگاه سوارکاری در سطح این استان خبرداد و گفت: در سطح استان همدان 18باشگاه سوارکاری وجود دارد که 12 مجموعه از این باشگاه ها در شهر همدان فعالیت می کنند.

وحید برقعی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه های سوارکاری ما در شهرستان اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن و بهار مشغول فعالیت هستند که با دیدن آموزش های لازم به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

وی افزود: قابل توجه است که کلاسها و مسابقات ما در ایام کرونا تعطیل نبوده است ودر گروه ها و سنین مختلف درحال برگزاری است به طوریکه در هر هفته به طور متوسط 8تا 9 کلاس و مسابقه برگزار می کنیم که در هر دوره از هفته های مسابقه بین 43تا47 شرکت کننده وجود دارد که این مسابقات پرش با اسب در باشگاه سوارکاری اکباتان برگزار می شود.

رییس هیئت سوارکاری همدان اظهار کرد: سوارکاری و صنعت اسب فرصت های شغلی زیادی در کشور فراهم می کند به ویژه در دهه های آینده که می توانند به سرمایه گذاری هم به پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 فعالیت 18باشگاه سوارکاری در همدان

 فعالیت 18باشگاه سوارکاری در همدان